Please enter a search term:

  • Serviceindustrien

    Kunderne har aldrig været mere krævende, og det har aldrig været muligt at opfylde kundernes ønsker så individuelt, som det er muligt i dag. Vi udvikler den bedste og mest passende kunderejse til dig og finder den ideelle platform inden for e-handel eller kundestyring.

    Gå på opdagelse nu!

Serviceindustrien

Servicesektoren er den største og hurtigst voksende økonomiske sektor i Tyskland (70 % af BNP) og den vigtigste industrisektor sammen med bilproduktion, kemisk industri og maskinteknik .

I Schweiz er sektoren endda den vigtigste og største industrisektor af alle med en andel på omkring 74 % af den samlede bruttoværditilvækst. I ingen anden branche har digitaliseringen været så stor en drivkraft for innovation: Udviklingen og forandringerne er hurtige og tilpasses konstant. Produktmarkeder, fysiske tjenester og digitale tilbud står ikke længere alene, men supplerer hinanden for at danne smarte tjenester.

Uden apps, e-handelsplatforme og smarte tjenester fungerer intet længere. mprofi tilbyder virksomheder fra servicebranchen optimal støtte til udvikling og udvidelse af deres forretningsmodeller, fordi det er det, vi er specialister i.


Anvendelsesområder for digitalisering i serviceindustrien

Den kemiske og farmaceutiske industri er en af de vigtigste og mest innovative industrier i verden. Her udvikles, fremstilles og distribueres produkter, der spiller en afgørende rolle for folks sundhed og velvære. I lyset af stigende globalisering, stigende konkurrencepres og skiftende kundebehov er digitalisering blevet af stor betydning i denne branche.

I det følgende vil vi gerne give dig et overblik over mulighederne og anvendelsesområderne for digitalisering i den kemiske og farmaceutiske industri:

Konklusion

Digitalisering giver enorme muligheder i servicebranchen for at gøre arbejdsprocesser mere effektive, reducere omkostninger og åbne op for nye forretningsmuligheder. For at udnytte dette potentiale er det vigtigt at træffe de rigtige foranstaltninger på et tidligt tidspunkt og at gribe digitaliseringen strategisk an. Fokus bør også være på kundernes behov og forventninger for at øge deres tilfredshed og opbygge langsigtede kunderelationer.